Vše o Dark Elfovi



















Počítadlo


Rasy

Přehled všech ras

Lidé

Je to průměrná rasa, která, pokud se za ni umí hrát, dokáže být velmi nebezpečná. Dokáží dobýt mnoho zemí a mít dobrou magii, ale většinou nechávají sesílání kouzel aliančním mágům.

Výhody

  • Docela dost peněz při startu - 4400 Lidé Mudrc Rytíř Zbrojnoš
  • Obrana jednotky 1. stupně - 5

    Nevýhody

  • Útok jednotky 1. stupně - 1
  • Cena jednotky 3. stupně – 150 , 20

    Barbaři

    Barbaři jsou útočná rasa, ale hůře se brání a mají slabší magii. I přes nižší počet kol dokáží vybudovat dobrou ekonomiku.

    Výhody Barbaři Zaříkávač Berserker Válečník

  • Útok jednotky 2. stupně - 9

    Nevýhody

  • Slabá obrana
  • Nízký limit kouzel - 80
  • Cena jednotky 3. stupně – 160 , 20

    Skřeti

    Skřeti mají mnoho kol a docela silné jednotky, ale drahé. Jejich síla je v množství. Mají také nízký limit kouzel.

    Výhody

  • Počet kol - 10

    Skřeti Šaman Veleskřet Skřet

    Nevýhody

  • Cena a žold jednotek
  • Limit kouzel - 80
  • Peníze při startu – 1500
  • Cena jednotky 3. stupně – 100 , 30

    Skuruti

    Skuruti jsou podobní skřetům, ale mají nižší počet kol a nižší limit kouzel. Jejich jednotky jsou silnější a také levnější.

    Výhody Skuruti Zlotr Troll Skurut

  • Počet kol - 9

    Nevýhody

  • Limit kouzel - 45
  • Obrana jednotky 2. stupně - 1
  • Cena a žold jednotky 3. stupně – 100 , 30 , 16

    Nekromanti

    Nekromanti jsou magická rasa s vysokým limitem kouzel docela silným útokem.

    Výhody Nekromanti Přízrak Nazghůl Zombie

  • Limit kouzel - 200
  • Cena jednotky 1. stupně – 10

    Nevýhody

  • Útok jednotky 1. stupně - 1
  • Obrana jednotky 2. stupně - 2

    Mágové

    Je to magická rasa s nejvyšším limitem kouzel. Všechny jednotky stojí jen manu.

    Výhody

  • Jednotky stojí manu Mágové Mág Démon Zabiják
  • Cena jednotky 3. stupně - 15

    Nevýhody

  • Žold jednotky 2. stupně – 6
  • Obrana jednotky 2. stupně - 2

    Elfové

    Elfové jsou klidná magická i vojenská rasa, která dokáže být hodně nebezpečná.

    Výhody

  • Obrana jednotky 1. stupně - 6 Elfové Léčitel Těžkooděnec Lučištník
  • Limit kouzel - 160

    Nevýhody

  • Slabší útok
  • Drahé jednotky 3. stupně – 100 , 15

    Temní elfové

    Temní elfové jsou hodně podobní elfům, ale mají lepší magii a nižší počet kol.

    Výhody

  • Limit kouzel - 200 Temní elfové Zaklínač Šermíř Střelec
  • Cena jednotky 3. stupně 60 , 10

    Nevýhody

  • Počet kol - 6

    Trpaslíci

    Je to nejlépe se bránící rasa, ale s horším útokem a magií. Mají levné vojenské jednotky.

    Výhody

  • Nejlepší obrana Trpaslíci Stařešina Ničitel Sekerník
  • Peníze při startu - 4500

    Nevýhody

  • Limit kouzel - 80
  • Cena jednotky 3. stupně – 200 , 2

    Hobiti

    Hobiti mají nejvíce kol ze všech ras a tím i silnou ekonomiku, ale zase slabé a drahé jednotky a slabší magii.

    Výhody

  • Počet kol - 11 Hobiti Alchymista Šlechtic Krajník
  • Peníze při startu – 3000

    Nevýhody

  • Drahá a slabá jednotka 3. stupně – 100 , 25 , 1, 1
  • Limit kouzel - 45
  • Mana při startu - 50

    Enti

    Enti jsou pomalá rasa se silným útokem i obranou, ale špatnou magií. Jejich jednotky nestojí žold.

    Výhody

  • Silné jednotky
  • Neplatí žold Enti Vrbák Listovlas Dubodub
  • Peníze při startu - 5000

    Nevýhody

  • Limit kouzel - 26
  • Mana při startu - 0
  • Počet kol - 5

    Podrobný návod na každou rasu je na stránce, kterou najdete v odkazech.